Ieder eind is het begin van iets nieuws. - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Mariëlle Kwantes - WaarBenJij.nu Ieder eind is het begin van iets nieuws. - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Mariëlle Kwantes - WaarBenJij.nu

Ieder eind is het begin van iets nieuws.

Door: Mariëlle Kwantes

Blijf op de hoogte en volg Mariëlle

31 Mei 2014 | Nederland, Nederland

Hier is dan mijn eerste berichtje op waarbenjij.nu.

Gister mijn laatste werkdag gehad op de kinderafdeling waar ik met veel plezier heb gewerkt en mijn opleiding verpleegkunde heb afgerond.
Vandaag een leuke introductie dag van stichting Muses gehad om donderdag goed voorbereid naar Tanzania te vertrekken voor 5 weken.

Ik ga in Arusha 3 weken vrijwilligerswerk doen bij een medisch project, ik ga werken als verpleegkundige in een ziekenhuis, genaamd St. Elizabeth Hospital.
Mijn werkdagen zijn van maandag tot vrijdag. De diensten zijn van 7u tot 13.30 of van 13u tot 18.30, de weekenden ben ik vrij.

Ik slaap bij de coördinator van het project in huis. Daar verblijven meerdere vrijwilligers en 8 weeskinderen, gezellig druk dus!

Na deze vrijwilligerswerkperiode ga ik 6 dagen op safari. Ik ga naar de Ngorongoro; krater met een unieke wildpopulatie & naar serengeti; wildreservaat, ook breng ik een bezoek aan de Maasai.
Als afsluiter ga ik 8 dagen vakantie vieren op het mooie eiland Zanzibar! :) Op 11juli ben ik weer terug in Nederland.

Mijn backpack is gepakt, vaccinaties zijn gehaald, paspoort is binnen. Klaar om te vertrekken.

Ik ga proberen mijn ervaringen te plaatsen zodat jullie op te hoogte zijn wat ik daar allemaal doe en beleef.

Liefs Mariëlle





  • 31 Mei 2014 - 23:15

    Lisa:

    Heel veel plezier! Maak er een leuke tijd van! x

  • 01 Juni 2014 - 10:00

    Nicole Konijn:

    Heel veel plezier Marielle, maak er een onvergetelijke reis van! xx

  • 01 Juni 2014 - 10:00

    Nicole Konijn:

    Heel veel plezier Marielle, maak er een onvergetelijke reis van! xx

  • 01 Juni 2014 - 10:00

    Nicole Konijn:

    Heel veel plezier Marielle, maak er een onvergetelijke reis van! xx

  • 01 Juni 2014 - 11:30

    Ingrid:

    Heel gaaf dat je dit gaat doen! Heel veel plezier en geniet lekker van je tijd daar! Xx Ingrid

  • 01 Juni 2014 - 19:21

    Anja Moerbeek:

    Dit is een prachtige ervaring, Mariëlle. De tripjes zijn geweldig. Heel veel plezier, ik ga je zeker volgen!

  • 01 Juni 2014 - 20:56

    C.C. Kerssens - Brantjes:

    He Mariëlle , top dat je dit doet, maak er een onvergetelijke tijd van!

  • 01 Juni 2014 - 22:28

    Harry En Astrid:

    Hey Mariëlle, wat een uitdaging, we wensen je een hele mooie tijd toe daar in Tanzania !!
    Denk vooral ook goed aan én om jezelf. Veel plezier en we zien elkaar weer op de Middenbeemster-kermis !

  • 02 Juni 2014 - 10:51

    Engel En Tineke Kramer:

    Heel leerzaam en leuk hoor.
    Maar denk goed om jezelf.

  • 02 Juni 2014 - 15:48

    CeesJan En Marijke:

    Hoi Mariëlle , Ook wij wensen je een onvergetelijke reis toe en we zullen je in de gaten houden vanaf hier .
    Je programma ziet er veel belovend uit ,..prachtig !Veel plezier en tot gauw .
    ...kura ya furaha!

  • 02 Juni 2014 - 19:59

    RietKonijn( Tante):

    Hallo Mariëlle,
    Heel veel suc6. Een goeie reis.
    We gaan je volgen!

    Groeten uit Friesland

  • 03 Juni 2014 - 20:43

    Fam. Schilder:

    Hallo Mariëlle,.

    Wij wensen je een hele goede reis en we hopen je over 5 weken weer fris en fruitig
    terug te zien. Een hele mooie uitdaging! Maak er wat moois en overgetelijks van.
    We zullen je volgen!

  • 04 Juni 2014 - 22:13

    Tiny Laan:

    Nog net op de valreep willen wij jou een hele fijne en leerzame ervaring wensen en daarna nog als afsluiting een lekkere vakantie. Veel plezier en geniet ervan en tot later.

  • 09 Juni 2014 - 11:09

    Piet & Mariët:

    Hoi Mariëlle
    Als je dit lees zit jij al lang en breed in Tanzania.
    Hopelijk is de reis allemaal voorspoedig verlopen en ben je al een beetje gewend aan de nieuwe situatie.
    Wij wensen jouw daar een hele inspirerende en boeiend verblijf. Een onwijze uitdaging en een rugzak vol met indrukken en verhalen. Het gaat je goed en de vr gr van de Bootsies

  • 12 Juni 2014 - 14:29

    Gerard En Jose Vlaar:

    Hallo Marielle,

    Wat goed dat je dit doet. Wij hopen dat het allemaal voorspoedig verloopt en wensen je veel plezier.

    Groeten Gerard en Jose

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mariëlle

Hier kan je mijn reisavonturen mee beleven!

Actief sinds 16 Mei 2014
Verslag gelezen: 726
Totaal aantal bezoekers 3741

Voorgaande reizen:

05 Juni 2014 - 11 Juli 2014

Afrika 2014

Landen bezocht: